استقرار و پشتیبانی

چرخه تولید نرم افزارهای سازمانی و سفارش مشتری براساس استانداردهای روز دنیایی ، چیزی است که در داتیس اجرا می شود.

  • ۱) شناخت وضعیت موجود

    پس از برگزاری جلسات مشاوره و طی شدن فرآیند فروش، کارشناسان استقرار برنامه زمانبندی راه‌اندازی سیستم‌ها را در سازمان از نصب نرم‌افزار تا آموزش کامل کاربران ارائه می‌دهند. یکی از فعالیت‌های اولیه و اساسی در کار استقرار، شناخت نیازهای سازمان است. بر همین اساس فرآیند راه‌اندازی با تحلیل دقیق شرایط موجود سازمان براساس استانداردهای مدون‌ آغاز می‌شود.

  • ۲) ارائه پیشنهاد وضعیت مطلوب

    با توجه به برترین تجربه‌های گذشته، فرآیند مطلوب سازمان، طراحی و در قالب پیشنهادی شامل پیش‌نیازها و ریسک‌ها به همراه برنامه زمان‌بندی پروژه ارائه می‌شود.

  • ۴) آموزش و بومی‌سازی نرم‌افزار

    گام نخست فرآیند بومی‌سازی شامل ورود اطلاعات پایه‌ سازمان و در صورت نیاز، تبدیل اطلاعات پیشین به اطلاعات قابل‌ استفاده در بسترهای نرم افزاری جدید خواهد بود. در گام بعدی، کلیه فرآیندهای مطلوب مورد تایید سازمان، زیر نظر کارشناسان شرکت و با استفاده از قابلیت‌های مجموعه نرم‌افزاری پیاده سازی شده ، اجرا و آموزش‌های لازم به کاربران مرتبط داده خواهد شد.

  • شروع پشتیبانی و رهگیری عملکرد

    گزارشات پیشرفت پروژه شامل روند اجرا، میزان اختلاف با برنامه زمان‌بندی اولیه، دلایل اختلاف، ‌مشکلات و ریسک‌های آتی و راهکارهای رفع و کاهش آنها و در صورت نیاز برنامه زمانبندی مجدد بصورت دوره‌ای به مدیران مسئول سازمان اطلاع‌رسانی می‌گردد. در پایان فاز پیاد‌ه‌سازی نیز، گزارش اختتام پروژه از نحوه اجرا، درس آموخته‌ها، مشکلات و تجربیات آن و نیز پیشنهاداتی جهت ادامه روند بهینه‌سازی فرآیندها ارائه می‌گردد.

© کپی رایت 1395-1387 ، تمامی حقوق برای شرکت آراد تحلیلگر داتیس محفوظ است